Страницы

четвер, 28 листопада 2013 р.

Підвіска в дитячу кімнату

     В нашій родині поповнення!
     Напередодні 8 листопада в мого чоловіка народився племінник, маленький хороший хлопчик, якого назвали Дмитрусик! І коли вони з мамою тільки виписались з пологового будинку, мої старші мужчини поїхали їх привітати з цією радісною подією. Мій синочок Яремчик сказав, що йому захотілося ще одного братика, бо він такий манюсінький, такий гарненький, його так хочеться потіскати! Що ти тут скажеш))).
     А в минулі вихідні ми були на хрестинах. Рішення щодо подарунку довго не приймалось. Вирішила виготовити маленькому в дитячу кімнату ось таку фетрову прикрасу з букв і африканських тваринок. Викрійки робила сама по ескізам з інтернету. Для букв використала дещо модернізований шрифт Verdana.





    Процес зайняв 4 вечори, але якби дітлахи не відволікали, то можливо і швидше справилася б.
    Отже,  результат (симбіоз) моєї творчості та інтернету в деталях:
   
    Букви вийшли висотою 14,5- 15см,  а тваринки десь приблизно 8 на 11см.
.
   
     Дуже мені хотілося зробити бегемотика більш ніжного відтінку, але мала тільки такий фіолетовий.

      Обов"язково слоненя мало бути з рожевими щічками)).


      Фото самого процесу я навіть не здогадалась зробити, так хотіла  встигнути до неділі.
      Та думаю мій подарунок вдався!

Немає коментарів:

Дописати коментар