Страницы

пʼятницю, 11 жовтня 2013 р.

Підготовка до Нового року

       Я часто відвідую різні рукодільні сайти, блоги, так би мовити черпаю нові ідеї. І ось на одному з них мій синуля побачив фотографії іграшок з фетру. І звісно ж : "Мама, я теж такі хочу, купи мені!". Коли я розповіла, що такі іграшки не продаються в магазині, а їх можна зробити самому, що це дуже цікавий процес, в нього пробудився не дитячий азарт. Хоч вже готовий творити! Невдовзі я придбала різноякий фетр ( хороший вибірє в магазині "Акцент" на Пекарській  і "Аграфка", що в Новому ЦУМі), що дуже потішило сина. 
    



    Та коли прийшлося до справи, виявилося, що "мама, ти ший, а я буду тобі казати як"))).
    І от що з цього вийшло...


  Далі буде...

2 коментарі:

  1. Ольга, іграшки просто чудові. Який у Вас помічник росте. Саму тяжку роботу собі обрав - керівника :)

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Аня, я старалась. І можна на ти)). А на рахунок керівника - є з кого брати приклад.

      Видалити